Vanjska trgovina : strategije, tržišta, subjekti, poslovi, transakcije (CROSBI ID 9893)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Frano Ljubić
Vuk, Blaženka
hrvatski
Vanjska trgovina : strategije, tržišta, subjekti, poslovi, transakcije
U prvom dijelu govori se o osnovnim karakteristikama vanjske trgovine, njenom pojmu, značaju, funkciji i ulozi te činiteljima koji utječu na razvitak vanjske trgovine i tendencijama u razvitku. U drugom dijelu rječ je o motivima, ciljevima i strategijama nastupa na stranom tržištu. Treći dio odnosi se na tržišta, subjekte u razmjeni i poslove u vanjskoj trgovini. Četvrdi dio obrađuje problematiku operativnog poslovanja u vanjskojh trgovini ; peti dio troškove i kalkulacije u vanjskoj trgovini ; špesti dio financiranje, ktreditiranje i plaćanje u međunarodnoj razmjeni, a sedmi dio okvire u kojima se obavlja međunarodna razmjena, utjecaj države, vanjskotrgovinski, carinski i devizni sustav, međunarodni trgovinski ugovori i sporazumi, arbitraža te institucije i organizacije u međunarodnoj razmjeni
-strategije-tržišta-subjekti-poslovi-transakcije
crteže izradio: Željko Brnetić
engleski
Foreign Trade
nije evidentirano
strategies-markets-subjects-jobs-transactions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
1994.
953-0-303-11-4
537
objavljeno