Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja (CROSBI ID 376188)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Machala, Dijana Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja / Horvat, Aleksandra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Machala, Dijana

Horvat, Aleksandra

hrvatski

Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja

Obrazovanje utemeljeno na kompetencijama sagledava se kao jedan od mogućih odgovora na 'krizu obrazovanja', a kompetencije se nalaze u središtu integrativne znanosti o sustavu cjeloživotnog učenja. Istraživanje s ciljem identificiranja područno-specifičnih kompetencija, odnosno utvrđivanja 'jezgrenih' kompetencija podrazumijeva definiranje ekspertnih znanja, specijalnih vještina i zajedničkih uvjerenja jedinstvenih pripadnicima pojedine profesije te distinktivnih u odnosu na ostala područna znanja i stručna djelovanja. Identificiranje stručnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti predstavlja u tom smislu doprinos utvrđivanju profesijskih značajki područja, jedinstvenih pripadnicima profesije u cjelini ali distinktivnih u odnosu na ostala područja i grane znanosti. U Hrvatskoj se dosad još nije pristupilo definiranju kompetencijskog profila u području knjižnične i informacijske znanosti. Cilj doktorskog rada je identificiranje područno- specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj primjenom metodologije procesa Tuning. Rad predstavlja model na kompetencijama utemeljenog sustava cjeloživotnog učenja knjižničara u Hrvatskoj. Znanstveni doprinos rada je identificiranje područno-specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj.

knjižničarske kompetencije; kompetencije knjižničarske jezgre; cjeloživotno učenje; trajna izobrazba; stalno stručno usavršavanje

nije evidentirano

engleski

LIS competences in Croatia in lifelong learning context

nije evidentirano

competences in the field of library and information science; core competences of librarianship; lifelong learning; continuing education for the library and information profession; continuing professional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

248

26.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti