Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja (CROSBI ID 376188)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Machala, Dijana
Horvat, Aleksandra
hrvatski
Knjižničarske kompetencije u Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnoga učenja
Obrazovanje utemeljeno na kompetencijama sagledava se kao jedan od mogućih odgovora na 'krizu obrazovanja', a kompetencije se nalaze u središtu integrativne znanosti o sustavu cjeloživotnog učenja. Istraživanje s ciljem identificiranja područno-specifičnih kompetencija, odnosno utvrđivanja 'jezgrenih' kompetencija podrazumijeva definiranje ekspertnih znanja, specijalnih vještina i zajedničkih uvjerenja jedinstvenih pripadnicima pojedine profesije te distinktivnih u odnosu na ostala područna znanja i stručna djelovanja. Identificiranje stručnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti predstavlja u tom smislu doprinos utvrđivanju profesijskih značajki područja, jedinstvenih pripadnicima profesije u cjelini ali distinktivnih u odnosu na ostala područja i grane znanosti. U Hrvatskoj se dosad još nije pristupilo definiranju kompetencijskog profila u području knjižnične i informacijske znanosti. Cilj doktorskog rada je identificiranje područno- specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj primjenom metodologije procesa Tuning. Rad predstavlja model na kompetencijama utemeljenog sustava cjeloživotnog učenja knjižničara u Hrvatskoj. Znanstveni doprinos rada je identificiranje područno-specifičnih i generičkih kompetencija u području knjižnične i informacijske znanosti u Hrvatskoj.
knjižničarske kompetencije; kompetencije knjižničarske jezgre; cjeloživotno učenje; trajna izobrazba; stalno stručno usavršavanje
nije evidentirano
engleski
LIS competences in Croatia in lifelong learning context
nije evidentirano
competences in the field of library and information science; core competences of librarianship; lifelong learning; continuing education for the library and information profession; continuing professional development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
248
26.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb