Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609102

Akcijsko učenje - učenje po mjeri pojedinca


Rupčić, Nataša
Akcijsko učenje - učenje po mjeri pojedinca // Poslovni savjetnik, 8 (2012), 11; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Akcijsko učenje - učenje po mjeri pojedinca
(Action learning - learning tailored to suit individuals)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 8 (2012), 11; 24-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Akcijsko učenje; kritička refleksija; dijalog
(Action learning; critical reflection; dialogue)

Sažetak
Akcijsko učenje se može definirati kao učenje iz iskustva uz primjenu kritičke refleksije o stečenom iskustvu kroz grupne rasprave, metode pokušaja i pogrešaka i uzajamno učenje. Prema klasičnom obliku učenja znanje se u poduzeću prenosi i prima u obliku informacija, teorija ili rezultata istraživanja, nakon čega se zaposlenike upućuje da stečeno znanje primijene. Takvo učenje je formalizirani proces, nametnut izvana, a s čijim sadržajem se zaposlenici mogu, ali i ne moraju poistovjetiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)