Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekonomske značajke unutarnjih plovnih putova i luka u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 376143)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrčka, Andrea Ekonomske značajke unutarnjih plovnih putova i luka u Republici Hrvatskoj / Bukljaš Skočibušić, Mihaela (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2012

Podaci o odgovornosti

Hrčka, Andrea

Bukljaš Skočibušić, Mihaela

hrvatski

Ekonomske značajke unutarnjih plovnih putova i luka u Republici Hrvatskoj

Tema koja će se obraditi u ovom radu jest Ekonomske značajke unutarnjih plovnih puteva i luka u Republici Hrvatskoj. Četiri hrvatske rijeke: Dunav, Drava i Sava, zajedno s Jadranom geografski određuju našu zemlju. Zajedno s Dravom, Savom i njihovim pritocima Dunav daje temeljni, prepoznatljivi izgled Istočnoj Hrvatskoj, koju rijeke i vode određuju i daju joj sve primarne i sekundarne karakteristike. Hrvatska mreža unutarnjih vodnih putova predstavlja značajan, ali istovremeno i potpuno neiskorišten dio nacionalnog bogatstva Hrvatske. Stoga zahtijeva krajnje smišljen i racionalan pristup u budućem razvoju i gospodarenju vodama. Luke unutarnjih voda ključni su elementi cjelokupnog sustava transporta unutarnjim vodnim putovima o kojima ovisi uspješnost kompletnog transportnog procesa od mjesta proizvodnje do mjesta krajnje potrošnje. Luke su pokretač razvitka različitih gospodarskih djelatnosti zemlje. Bogatstvo plovnim putovima dobra je predispozicija za razvijeni riječni promet, no potencijal koji on pruža do sada nije bio primjereno iskorišten. U Hrvatskoj su na unutarnjim vodnim putovima organizirane 4 lučke uprave, i to u Vukovaru javne luke na Dunavu i budućem višenamjenskom kanalu Dunav-Sava, Osijeku za luke na Savi, dok je nadležnost nad lukama na rijeci Savi podijeljena između Lučke uprave Sisak i Lučke uprave Slavonski Brod. Trebamo se zalagati za izgradnju kanala Dunav- Sava, jer razvoj riječnog prometa i brodarstva u Hrvatskoj ponajviše ovisi o njegovoj izgradnji

unutarnja plovidba; luke; analiza

nije evidentirano

engleski

Economic characteristics of inland waterways and ports in Croatia

nije evidentirano

inland navigation; ports; analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

04.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport