Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji (CROSBI ID 376113)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Gregurić, Saša Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Gregurić, Saša

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji

Inovacije proizvoda i usluga predstavljaju odgovor poduzeća na rastuće zahtjeve tržišta, a koji poduzeću omogućuje uspješno konkuriranje i preživljavanje na domaćem i međunarodnom tržištu. U radu su obrađeni inovacija kao dio instrumentarija politike proizvoda te proces planiranja, razvoja i uvođenja novog proizvoda. Predstavljeni su i analizirani trendovi u prehrambenoj industriji – industriji mineralne i izvorske vode u svijetu i Hrvatskoj. Iznose se i raspravljaju rezultati provedenih istraživanja (sekundarnog i primarnog) o inovacijama u prehrambenoj industriji (industriji mineralne i izvorske vode) temeljem kojih je potvrđeno da je inovacija važan element marketinške strategije proizvođača prehrambenih proizvoda (proizvođača mineralnih i izvorskih voda). Istraživanjem je potvrđena i hipoteza koja govori da je aktivna politika inovacije proizvoda i njihovih tržišnih obilježja nužna za stjecanje i održavanje konkurentskih prednosti na tržištu. Na temelju prakse uspješnih poduzeća i nalaza dobivenih intervjuiranjem eksperata u području proizvodnje mineralne i izvorske vode izvedene su preporuke za hrvatske proizvođače mineralne i izvorske vode, utemeljene na potrebi kontinuiranog inoviranja proizvoda.

inovacija proizvoda i usluga; globalno tržište; planiranje i razvoj novog proizvoda; industrija mineralne i izvorske vode; inovacije u prehrambenoj industriji; konkurentska prednost; kontinuirano inoviranje proizvoda

nije evidentirano

engleski

Orientation to permanent product innovation in the food industry

nije evidentirano

products and services innovation; global market; planning and development of new product; mineral and spring water industry; innovation in the food industry; competitive advantage; continuous product innovation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

133

11.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija