Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja (CROSBI ID 376092)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brekalo, Katarina Stavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja / Pavlin-Bernardić, Nina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Brekalo, Katarina

Pavlin-Bernardić, Nina

hrvatski

Stavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja

Ovim istraživanjem željeli smo ispitati povezanost stavova učenika prema matematici, straha učenika od matematike, samopoštovanja učenika, ocjene učenika iz matematike na polugodištu, te stavova roditelja prema matematici i njihovog obrazovanja. U istraživanju je sudjelovalo 80 učenika sedmog i osmog razreda triju osnovnih škola, te 160 njihovih roditelja. Korištena su tri mjerna instrumenta: Ljestvica za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici - Podljestvica Stava o matematici (Vlahović-Štetić, Rovan i Arambašić, 2005), Ljestvica za ispitivanje straha od matematike (Vlahović-Štetić, Rovan i Arambašić, 2005), te Coopersmithov upitnik samopoštovanja (Lacković-Grgin, 2002). Rezultati ovog istraživanja, primjenom hijerarhijske regresijske analize, pokazuju značajan doprinos stava majke prema matematici i straha od matematike u predviđanju stava učenika prema matematici: učenici čije su majke imale pozitivan stav prema matematici, te učenici koji su imali manji strah od matematike, imali su pozitivniji stav prema matematici. Prediktorske varijable objašnjavaju ukupno 37, 9% varijance stava učenika prema matematici. Također, pronađen je i statistički značajan doprinos obrazovanja oca, te stava učenika prema matematici u predviđanju ocjene učenika iz matematike na polugodištu: učenici čiji je otac imao više obrazovanje, te učenici čiji je vlastiti stav prema matematici bio pozitivniji, imali su više ocjene iz matematike na polugodištu. Prediktorske varijable objašnjavaju ukupno 46, 3% varijance ocjene iz matematike na polugodištu.

stavovi prema matematici; strah od matematike; samopoštovanje; ocjena iz matematike

nije evidentirano

engleski

Elementary school students' and their parents' attitudes toward mathematics

nije evidentirano

attitudes toward mathematics; math anxiety; self-esteem; math grade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

12.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija