Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment odnosa s klijentima (CROSBI ID 376062)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Denisov, Vlatko Menadžment odnosa s klijentima / Rajsman, Marijan (mentor); Zagreb, Republika Hrvatska, . 2008

Podaci o odgovornosti

Denisov, Vlatko

Rajsman, Marijan

hrvatski

Menadžment odnosa s klijentima

U suvremenom menadžmentu, posebno je značenje odnosa tvrtke s klijentima, koji predstavljaju kupce proizvoda odnosno korisnike usluga s kojima tvrtke nastupaju na tržištu. Odnos s klijentima jedna je od temeljnih pretpostavki opstanka i dugoročnog razvitka tvrtke na tržištu.

menadžment; odnosi s klijentima

nije evidentirano

engleski

Management of customer relationships

nije evidentirano

management; customer relationships

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

08.07.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb, Republika Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija