Upravljanje projektom lansiranja novog kartičnog proizvoda Hypo Alpe-Adria bank d.d. na tržište (CROSBI ID 375927)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Damjanić, Ana
Matić, Branko
hrvatski
Upravljanje projektom lansiranja novog kartičnog proizvoda Hypo Alpe-Adria bank d.d. na tržište
Globalizacija, konkurencija unutar bankarskog sektora te između bankarskog i ostalog financijskog sektora, te inovacije uvjetuju izrazite promjene u bankovnom sektoru koje dovode, između ostalog i, do povećanja broja kartičarskih proizvoda. Polazeći od tih konstatacija pristupnica smatra da je stoga nužna prilagodba bankarske ponude novim okolnostima i sve većoj zahtjevnosti potreba svojih klijenata. Naglašava da upravo segment izdavanja kartičarskih proizvoda u obliku co-brandinga predstavlja područje koje ima značajan utjecaj na osiguranje profitabilnog poslovanja oba izdavatelja. Također uočava značajan prostor rasta broja ovakvih proizvoda što rezultira boljim i kvalitetnijim upravljanjem kartičarskim proizvodima. Ujedno je u radu uspjela ukazati na sve veću važnost i značaj kartičnog poslovanja u okviru zajedničkog co-brandinga na tržištu Republike Hrvatske kroz analizu prednosti i nedostataka zajedničke suradnje bankarskih i nebankarskih poslovnih subjekata u kartičarskom segmentu.
projekt menadžment; kartični proizvod; Hypo Alpe-Adria-Bank
nije evidentirano
engleski
Role of Project Management in launching new payment card product Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. on the market
nije evidentirano
Project Management; Payment Card; Hypo Alpe-Adria-Bank
nije evidentirano
Podaci o izdanju
82
11.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek