Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 607469

Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja


Mrkonjić, Ivan; Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja // Matematika i škola, 63 (2012), 100-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
(Concept maps in mathematics knowledge assessment)

Autori
Mrkonjić, Ivan ; Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 63 (2012); 100-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; nastava matematike; inovacije u ocjenjivanju
(Concept maps; mathematics knowledge assessment; mathematics teaching; innovations in assessment)

Sažetak
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Sanja Varošanec, )
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb