Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema (CROSBI ID 592826)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema // EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.). EDUvision, 2012. str. 95-107

Podaci o odgovornosti

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

hrvatski

Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema

U ovom radu opisat ćemo kognitivne, metakognitivne i motivacijske procese u rješavanju problema. Kognitivni procesi uključuju nastavne ciljeve, komponente hijerarhije učenja i komponente obrade informacija. Metakognitivni procesi uključuju strategije za čitanje s razumijevanjem, pisanje i matematiku. Motivacijski procesi uključuju motivaciju zasnovanu na interesu, samoefikasnosti i atribucijama. Sve tri vrste procesa su bitne za uspješno rješavanje problema. Također navodimo strategije za razvijanje metakognitivnih vještina i samoregulacije.

učenje ; kognicija ; metakognicija ; motivacija ; samoregulacija ; rješavanje problema

nije evidentirano

engleski

Cognitive, metacognitive and motivational aspects of problem solving

nije evidentirano

learning ; cognition ; metacognition ; motivation ; self-regulation ; problem solving

nije evidentirano

Podaci o prilogu

95-107.

2012.

nije evidentirano

objavljeno

978-961-93189-6-6

Podaci o matičnoj publikaciji

EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation

Orel, Mojca

EDUvision

Podaci o skupu

EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation

ostalo

06.12.2012-07.12.2012

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika