Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 607463

Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema


Juričić Devčić, Marija; Topolovec, Velimir; Mrkonjić, Ivan
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema // EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana, Slovenija: EDUvision, 2012. str. 95-107 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema
(Cognitive, metacognitive and motivational aspects of problem solving)

Autori
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca - : EDUvision, 2012, 95-107

ISBN
978-961-93189-6-6

Skup
EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 06-07. 12. 2012

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učenje ; kognicija ; metakognicija ; motivacija ; samoregulacija ; rješavanje problema
(Learning ; cognition ; metacognition ; motivation ; self-regulation ; problem solving)

Sažetak
U ovom radu opisat ćemo kognitivne, metakognitivne i motivacijske procese u rješavanju problema. Kognitivni procesi uključuju nastavne ciljeve, komponente hijerarhije učenja i komponente obrade informacija. Metakognitivni procesi uključuju strategije za čitanje s razumijevanjem, pisanje i matematiku. Motivacijski procesi uključuju motivaciju zasnovanu na interesu, samoefikasnosti i atribucijama. Sve tri vrste procesa su bitne za uspješno rješavanje problema. Također navodimo strategije za razvijanje metakognitivnih vještina i samoregulacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
037-1001677-2769 - Suvremene metode nastave matematike u obveznom obrazovanju u Hrvatskoj (Sanja Varošanec, )
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb