Kvantitativni pokazatelji uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti u dječjem vrtiću (CROSBI ID 592820)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Kvantitativni pokazatelji uključenosti predškolske djece u centre aktivnosti u dječjem vrtiću
Jednostavni brojčani pokazatelji (broj djece koje sudjeluju u aktivnosti, trajanje aktivnosti pojedinog djeteta, razina djetetove uključenosti u aktivnost, potrebna uloga odgajatelja), prezentirani u ovom radu, pokazatelji su sudjelovanja djece u aktivnostima predškolske djece, prvenstveno iniciranim poticajnim okruženjem u formi centara igara, u skladu s pretpostavkama suvremenog predškolskog kurikuluma. Oni daju izvor indirektnih spoznaja o kompetenciji pojedinog odgajatelja, u smislu preuzimanja svih onih novih uloga koje pred njega postavljaju zahtjevi suvremenog predškolskog kurikuluma. Naravno, kvantitativne pokazatelje uvijek ih treba kombinirati s kvalitativnim pokazateljima.
predškolska djeca; centri igara; kvantitativni pokazatelji; vrednovanje; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Quantitative indicators of inclusion of preschool children in the center of activities in kindergarten
nije evidentirano
preschool children; game centers; the quantitative indicators; evaluation; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-140.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa - 18. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Split: Dječji vrtić Čarobni pianino
Podaci o skupu
18. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
ostalo
14.11.2012-16.11.2012
Split, Hrvatska