Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu (CROSBI ID 375898)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Čižmešija, Mirjana Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu / Šošić, Ivan (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 1993

Podaci o odgovornosti

Čižmešija, Mirjana

Šošić, Ivan

hrvatski

Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu

U radu se, na realnom primjeru, istražuje smislenost i financijska opravdanost istraživanja tržišta kao postupka pribavljanja dodatnih informacija s namjerom smanjenja neizvjestnosti u odlučivanju. Primjenjuje se Bayesov model odlučivanja. U postupku odlučivanja izračunavaju se očekivane vrijednosti učinaka svake akcije, na temelju početnih vjerojatnosti stanja okoline, a zatim i revidiranih vjerojatnosti stanja po Bayesovom teoremu. Izračunava se očekivana vrijednost potpune infomacije, očekivana vrijednost informacije iz uzorka kao i očekivani neto dobitak iz istraživanja i relativna mjera efikasnosti istraživanja tržišta.

Odlučivanje; Vjerojatnost; Marketing

Magistarski rad napisan je pod djevajačkim prezimenom GRADSKI.

engleski

Bayesian decision model with the applicaton in marketing

nije evidentirano

decision making; probability; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

97

23.07.1993.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija