Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu (CROSBI ID 375898)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Čižmešija, Mirjana
Šošić, Ivan
hrvatski
Bayesov model odlučivanja s primjenom u marketingu
U radu se, na realnom primjeru, istražuje smislenost i financijska opravdanost istraživanja tržišta kao postupka pribavljanja dodatnih informacija s namjerom smanjenja neizvjestnosti u odlučivanju. Primjenjuje se Bayesov model odlučivanja. U postupku odlučivanja izračunavaju se očekivane vrijednosti učinaka svake akcije, na temelju početnih vjerojatnosti stanja okoline, a zatim i revidiranih vjerojatnosti stanja po Bayesovom teoremu. Izračunava se očekivana vrijednost potpune infomacije, očekivana vrijednost informacije iz uzorka kao i očekivani neto dobitak iz istraživanja i relativna mjera efikasnosti istraživanja tržišta.
Odlučivanje; Vjerojatnost; Marketing
Magistarski rad napisan je pod djevajačkim prezimenom GRADSKI.
engleski
Bayesian decision model with the applicaton in marketing
nije evidentirano
decision making; probability; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
97
23.07.1993.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb