Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova paradigma izobrazbe učitelja (CROSBI ID 478673)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bratanić, Marija Nova paradigma izobrazbe učitelja // Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.). Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 252-257-x

Podaci o odgovornosti

Bratanić, Marija

hrvatski

Nova paradigma izobrazbe učitelja

Učitelj je bitan i nezaobilazan čimbenik u daljnjem razvoju odgoja i izobrazbe. Tu premisu prihvaćam kao polazište i kao jedan od pedagoških aksioma. Učiteljeva se uloga mijenjala u povijesti. Danas ta uloga, kao i ranije, ovisi o socijalnom, gospodarskom i tehnološkom razvoju. Moderna tehnologija, naročito danas, stavlja učitelja kao i izbobrazbu učitelja pred nove izazove. Kvaliteta sustava odgoja i obrazovanja ovisi o kvaliteti izobrazbe učitelja. Potrudila sam se da analiziram iskustvo u kolegiju pedagogije sa studentima – budućim učiteljima predmetne nastave. Izobrazbu učitelja promatrala sam s pozicije nove holističke paradigme. U ovom sam radu izdvojila jedan segment – uspostavljanje sklada i suradnje u grupi studenata. Koristila sam rezultate testa spoznajnih stilova da objasnim proces usklađivanja u studentskoj grupi treće godine studija. Povratne informacije studenata otkrivaju čimbenike koji utječu na sklad i suradnju između studenata i nastavnika kao i važnost procesa usklađivanja za uspjeh i uzajamno zadovoljstvo u nastavi i odgoju. Nova holistička paradigma motivira nas da redefiniramo i reorganiziramo sistem osposobljavanja i unapređivanja razrednih i predmetnih učitelja.. Suvremeni sadržaji i aktivne metode, potkrijepljeni znanjem o nastavi, mogu pomoći učitelju da postane svjesniji sebe i svoje uloge u izobrazbi i odgoju uopće.

paradigma; učitelj; izobrazba

nije evidentirano

engleski

New paradigm of teacher’s education

nije evidentirano

paradigm; education; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

252-257-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja

Kramar, Martin

Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija