Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 606695

POVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI


Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, Sanda
POVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
POVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI
(HISTORICAL ASPECTS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN TRADE)

Autori
Knežević, Blaženka ; Sukser, Blaženka ; Renko, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2012, 1-18

ISBN
978-953-6025-62-6

Skup
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21-22.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Trgovina; održivi razvoj; Kotruljević; Mirković; društvena odgovornost
(Trade; sustainable development; Kotruljevic; Mirkovic; social responsibility)

Sažetak
Neki od glavnih ciljeva svakog poduzeća su dugoročan opstanak, rentabilnost poslovanja, isplativost, pozitivni financijski rezultati, koje je nemoguće ostvariti ukoliko poduzeće nije orjentirano na kontinuiran, odnosno, održiv razvoj. U ovome radu razrađuju se temeljni aspekti teorije održivog razvoja: ekonomski, društveni i prirodni. aspekt. Aspekti održivog razvoja se uspoređuju s teorijama Benedikta Kotruljevića i Mije Mirkovića s ciljem dokazivanja kako su se već i u povijesnim izvorima navodila načela održivog razvoja trgovine koja se danas implementiraju primjenjujući nove tehnologije poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb