Structural optimization of LNG ship (CROSBI ID 592683)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žanić, Vedran ; Andrić, Jerolim ; Hadžić, Neven
engleski
Structural optimization of LNG ship
Cilj rada je prikazati glavne rezultate strukturne optimizacije broda za prijevoz ukapljenog plina koja je provedena u okviru EU FP6 istraživačkog projekta IMPROVE. Izgrađen je grubi model konačnih elemenata koji obuhvaća tri teretna prostora korištenjem programskog paketa MAESTRO. Proračun čvrstoće proveden je prema Pravilima Bureau Veritas (BV). Cilj cjelokupnog optimizacijskog postupka bio je optimalna redistribucija materijala s ciljem smanjenja težine/cijene i poboljšanja sigurnosti. Provedena je studija senzitivnosti s ciljem istraživanja utjecaja razmaka okvirnih rebara, razmaka uzdužnjaka i tipa materijala na definirane projektne ciljeve. Strukturna optimizacija, na razini jednog skladišta, rezultirala je u smanjenju mase oko 424 t (10.8%), cijena je smanjenja za oko 5%, sigurnost je povećana, dok je VCG je blago smanjen za oko 20cm, u usporedbi s prototipnom konstrukcijom.
LNG ship; optimization; ship strength; finite elements
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova XX. simpozija ''Teorija i praksa brodogradnje'' in memoriam prof. Leopold Sorta (SORTA 2012)
Žiha, Kalman
Zagreb:
978-953-7738-20-4
Podaci o skupu
Teorija i praksa brodogradnje - in memoriam prof. Leopold Sorta
predavanje
27.09.2012-29.09.2012
Zagreb, Hrvatska