Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave (CROSBI ID 47089)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Vicković, Sanja ; Kiš Glavaš, Lelia
hrvatski
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave
U ovom poglavlju govori se o kompetencijama, ishodima učenja. Nadaljem govori se o vezi ishoda učenja, kompetencija i kvalifikacija te se definiraju ishodi učenja. Autori pojašnjavaju što su društveno prihvatljive razine postignuća studenata.
kurikularni pristup, obrazovanje, visokoškolsko obrazovanje, studenti s invaliditetom
nije evidentirano
engleski
Curriculum approach towards education
nije evidentirano
curriculum approach, higher education, students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-76.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izvođenje nastave i ishodi učenja
Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2012.
978-953-6002-58-0 4