Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing privatnog turističkog smještaja (CROSBI ID 375723)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Portolan, Ana Marketing privatnog turističkog smještaja / red.prof.dr.sc. Marcel Meler (mentor); Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku, . 2009

Podaci o odgovornosti

Portolan, Ana

red.prof.dr.sc. Marcel Meler

hrvatski

Marketing privatnog turističkog smještaja

Pojačan interes za alternativnim oblicima turističkog smještaja javlja se u cijelom svijetu, pa tako i u Republici Hrvatskoj koja bilježi znatan porast broja noćenja u privatnom turističkom smještaju.Gost se, po dolasku u destinaciju, želi uključiti u život lokalnog stanovništva i tako najbolje upoznati povijest, običaje i kulturu destinacije. Nabolji način da to ostvari je najam i boravak u privatnom smještaju, u kojem može, uz adekvatnu pomoć najmodavca, osjetiti ljepote i čari mjesta, istinski uživati u autohtonim proizvodima (hrana, piće) i dobiti kvalitetna saznanja o izvornim ljepotama i ponudi unutar destinacije. Zbog porasta konkurencije, stalnih promjena na strani potražnje uzrokovanih naprednijim tehničko-tehnološkim razvojem i utjecaja globalizacijskih kretanja javlja se potreba za poznavanjem temeljnih marketinških načela od strane nositelja ponude privatnog turističkog smještaja. U radu se daje uvid u važnost marketinga privatnog smještaja, od samih temelja, preko marketing procesa do novih koncepata marketinga i njihovih mogućih utjecaja na porast potražnje za privatnim smještajem. Korišteni su rezultati istraživanja gostiju koji su boravili u privatnom smještaju, koje je provedeno kako bi se utvrdila utemeljenost i opravdanost primjene marketinga u toj vrsti komplementarnog, dopunskog oblika turističkog smještaja.

private tourist accommodation; Republic of Croatia; marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing of private tourist accommodation

nije evidentirano

private tourist accommodation; Republic of Croatia; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

29.03.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Dubrovniku

Dubrovnik

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija