Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605992

Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva


Dadić, Katarina
Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva, 2013. (rad u znanstvenoj monografiji).


CROSBI ID: 605992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva
(The role of media advertisement within the image of a modern childhood)

Autori
Dadić, Katarina

Izvornik
Pedagogija i kultura

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, rad u znanstvenoj monografiji

Godina
2013

Ključne riječi
reklamno oglašavanje; djetinjstvo; medijski utjecaj; obitelj; škola
(advertising; childhood; media influence; school; family)

Sažetak
Pokušaj da se odgovori na pitanja koje mjesto djetinjstvo zauzima u proizvodnji reklama i javlja li se potreba zaštite djece isključivo kao kulturni stereotip rezultirao je ovim radom. U njemu se analizira problematika djece kao sudionika ili krajnjih korisnika reklamnih oglašavanja. Stoga je autoričin je prilog teorijskih razmatranja i istraživanja skretanje pažnje na pozadinu koju kriju reklamna oglašavanja namijenjena djeci. Da bi se pobliže objasnili utjecaji oglašavanja u radu se koristio model, uz dodane nadopune, kojeg je predstavilo australsko Povjerenstvo za djecu, mlade i njihove odgojitelje. Modelom su obuhvaćeni različiti vidovi oglašavanja od promicanja dječjeg konzumerizma i utjecaja djece na potrošnju pa sve do promicanja nezdrave slike tijela u oglašavanju ili direktnih kršenja dječjih prava. Krajnji je cilj ovoga rada intenzivirati ulogu obitelji i škole u prevenciji zaštite djece od reklamnih utjecaja kojima su izložena. U istom kontekstu, učenje o medijskim utjecajima mora bez odgode ući na školska vrata kako bi se njim obuhvatili svi relevantni oblici korištenja reklamnih oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
226-2261681-0827 - Interkulturalna ishodišta pedagoške misli i odgojnog djelovanja u Hrvata (Marko Pranjić, )

Ustanove
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Dadić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Dadić, Katarina
Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva, 2013. (rad u znanstvenoj monografiji).
Dadić, K. (2013) Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva. Pedagogija i kultura. Rad u znanstvenoj monografiji.
@unknown{unknown, author = {Dadi\'{c}, K.}, year = {2013}, keywords = {advertising, childhood, media influence, school, family}, title = {The role of media advertisement within the image of a modern childhood}, keyword = {advertising, childhood, media influence, school, family} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font