Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva (CROSBI ID 771560)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Dadić, Katarina
hrvatski
Uloga Reklamnog oglašavanja u konstrukciji slike suvremenog djetinjstva
Pokušaj da se odgovori na pitanja koje mjesto djetinjstvo zauzima u proizvodnji reklama i javlja li se potreba zaštite djece isključivo kao kulturni stereotip rezultirao je ovim radom. U njemu se analizira problematika djece kao sudionika ili krajnjih korisnika reklamnih oglašavanja. Stoga je autoričin je prilog teorijskih razmatranja i istraživanja skretanje pažnje na pozadinu koju kriju reklamna oglašavanja namijenjena djeci. Da bi se pobliže objasnili utjecaji oglašavanja u radu se koristio model, uz dodane nadopune, kojeg je predstavilo australsko Povjerenstvo za djecu, mlade i njihove odgojitelje. Modelom su obuhvaćeni različiti vidovi oglašavanja od promicanja dječjeg konzumerizma i utjecaja djece na potrošnju pa sve do promicanja nezdrave slike tijela u oglašavanju ili direktnih kršenja dječjih prava. Krajnji je cilj ovoga rada intenzivirati ulogu obitelji i škole u prevenciji zaštite djece od reklamnih utjecaja kojima su izložena. U istom kontekstu, učenje o medijskim utjecajima mora bez odgode ući na školska vrata kako bi se njim obuhvatili svi relevantni oblici korištenja reklamnih oglašavanja.
reklamno oglašavanje; djetinjstvo; medijski utjecaj; obitelj; škola
nije evidentirano
engleski
The role of media advertisement within the image of a modern childhood
nije evidentirano
advertising; childhood; media influence; school; family
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pedagogija i kultura
2013.
nije evidentirano
objavljeno