Prostorna pristupačnost (CROSBI ID 9812)
Urednička knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Haničar, Elizabeta
hrvatski
Prostorna pristupačnost
Svrha priručnika je doprinos izjednačavanju pristupa visokom obrazovanju studentima s invaliditetom informiranjem, educiranjem i senzibiliziranjem sveučilišnih nastavnika, stručnog i administrativnog osoblja na rektoratima, fakultetima i akademijama o specifičnim potrebama studenata s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Studentima s invaliditetom smatramo studente s oštećenjima vida i sluha, motoričkim poremećajima, kroničnim bolestima, specifičnim teškoćama učenja (disleksija i ADHD) te studente sa psihičkim bolestima i poremećajima. Svrstavajući ove studente u skupinu studenata s invaliditetom nikako nam nije bila namjera stigmatizirati ih ili etiketirati, nego ukazati na potrebu prilagodbe akademskih sadržaja njihovim mogućnostima i prezentirati neke primjere takvih prilagodbi. Ovaj priručnik obrađuje temu prostorne pristupačnosti.
prostorna pristupačnost; visoko obrazovanje; studenti s invaliditetom
nije evidentirano
engleski
Accessilibity
nije evidentirano
accessibility; higher education; students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
2012.
978-953-6002-56-6 2
209
objavljeno