Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605921

Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila


Radiković, Anja
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


Naslov
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila
(Advertising policy in a world without rules)

Autori
Radiković, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
11.09.

Godina
2012

Stranica
54

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Komunikacija; oglas; oglašavanje; kreativnost
(Communication; advertisement; advertising; creativity)

Sažetak
Prvi primjeri oglasa pojavljuju se još u 5. stoljeću pr. n. e. To su najstariji ostaci oglašavanja, prikazani kao crteži i natpisi. Prvi oglasi u novinama zabilježeni su u 17. stoljeću, a početkom 20-ih godina 19. stoljeća javljaju se oglasi i na radiju. Dvadesetak godina kasnije snimljen je prvi oglas za TV. S pojavom Interneta krajem 20. stoljeća mijenja se komunikacija zbog njegove interaktivnosti. S time se javljaju potpuno novi, donedavno gotovo nezamislivi oblici komunikacije u oglašavanju. Usprkos tome, oglašavanje na televiziji ostaje najzastupljenije jer “pokriva” najšire mase stanovništva. Bitnu ulogu u oglašavanju imaju kreatori teksta, tzv. “copywriteri”. Ako “copywriter” ima jedinstven talent te posjeduje i razumije znanja obrađena u ovome radu, može snažno utjecati i kreirati dobre, izazovne, zanimljive i tržišno efektne oglase. Različiti ljudi različito reagiraju na iste oglašavačke poruke. Zadatak poruka u oglašavanju je da privuku, pridobe i zainteresiraju potrošača za neki proizvod ili uslugu, odnosno utječu na njegov stav i ponašanje. Kako bi to učinile moraju biti prilagođene onome kome su usmjerene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb