Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila (CROSBI ID 375701)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Radiković, Anja Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Radiković, Anja

Tomiša, Mario

hrvatski

Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila

Prvi primjeri oglasa pojavljuju se još u 5. stoljeću pr. n. e. To su najstariji ostaci oglašavanja, prikazani kao crteži i natpisi. Prvi oglasi u novinama zabilježeni su u 17. stoljeću, a početkom 20-ih godina 19. stoljeća javljaju se oglasi i na radiju. Dvadesetak godina kasnije snimljen je prvi oglas za TV. S pojavom Interneta krajem 20. stoljeća mijenja se komunikacija zbog njegove interaktivnosti. S time se javljaju potpuno novi, donedavno gotovo nezamislivi oblici komunikacije u oglašavanju. Usprkos tome, oglašavanje na televiziji ostaje najzastupljenije jer “pokriva” najšire mase stanovništva. Bitnu ulogu u oglašavanju imaju kreatori teksta, tzv. “copywriteri”. Ako “copywriter” ima jedinstven talent te posjeduje i razumije znanja obrađena u ovome radu, može snažno utjecati i kreirati dobre, izazovne, zanimljive i tržišno efektne oglase. Različiti ljudi različito reagiraju na iste oglašavačke poruke. Zadatak poruka u oglašavanju je da privuku, pridobe i zainteresiraju potrošača za neki proizvod ili uslugu, odnosno utječu na njegov stav i ponašanje. Kako bi to učinile moraju biti prilagođene onome kome su usmjerene.

komunikacija ; oglas ; oglašavanje ; kreativnost

nije evidentirano

engleski

Advertising policy in a world without rules

nije evidentirano

communication ; advertisement ; advertising ; creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

11.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti