Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila (CROSBI ID 375701)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Radiković, Anja
Tomiša, Mario
hrvatski
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila
Prvi primjeri oglasa pojavljuju se još u 5. stoljeću pr. n. e. To su najstariji ostaci oglašavanja, prikazani kao crteži i natpisi. Prvi oglasi u novinama zabilježeni su u 17. stoljeću, a početkom 20-ih godina 19. stoljeća javljaju se oglasi i na radiju. Dvadesetak godina kasnije snimljen je prvi oglas za TV. S pojavom Interneta krajem 20. stoljeća mijenja se komunikacija zbog njegove interaktivnosti. S time se javljaju potpuno novi, donedavno gotovo nezamislivi oblici komunikacije u oglašavanju. Usprkos tome, oglašavanje na televiziji ostaje najzastupljenije jer “pokriva” najšire mase stanovništva. Bitnu ulogu u oglašavanju imaju kreatori teksta, tzv. “copywriteri”. Ako “copywriter” ima jedinstven talent te posjeduje i razumije znanja obrađena u ovome radu, može snažno utjecati i kreirati dobre, izazovne, zanimljive i tržišno efektne oglase. Različiti ljudi različito reagiraju na iste oglašavačke poruke. Zadatak poruka u oglašavanju je da privuku, pridobe i zainteresiraju potrošača za neki proizvod ili uslugu, odnosno utječu na njegov stav i ponašanje. Kako bi to učinile moraju biti prilagođene onome kome su usmjerene.
komunikacija ; oglas ; oglašavanje ; kreativnost
nije evidentirano
engleski
Advertising policy in a world without rules
nije evidentirano
communication ; advertisement ; advertising ; creativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
11.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin