Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco (CROSBI ID 375700)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Patačko, Ivan
Tomiša, Mario
hrvatski
Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco
Neizbježni elementi i vizualne osnove života su: linija, lik, boja, tekstura, volumen, svijetlo i prostor. Nalaze se u temeljima svakog našeg kretanja i djelovanja. Značajne uvjetovanosti između tih elemenata izgrađuju realnost, svijet čovjeka i prostora te određuju način na koji će isti biti percipirani u tom svijetu. Način na koji je određena vizualna komunikacija tvrtke itekako je bitan na tržištu jer funkcionira kao prezentacija po kojoj se tvrtka razlikuje od drugih. Ta prezentacija sastoji se od vizualnog djelovanja prethodno definiranih grafičkih standarda kao što su logotip, zaštitni znak, boja, tipografska rješenja, posjetnica, obrasci za račun pa sve do izgleda transportnog vozila kojim se proizvod dostavlja na tržište. Definiranjem tih standarda tvrtka izgrađuje jedinstven identitet kojim se razlikuje od konkurencije i čini prepoznatljivom. Načinom na koji ti standardi vizualno komuniciraju, kako međusobno tako i svaki zasebno, utječe se na imidž tvrtke, brenda i proizvoda.
vizualni identitet ; vizualna komunikacija ; grafički standardi
nije evidentirano
engleski
The role of visual identity in corporate communications in the Rasco company
nije evidentirano
visual identity ; visual communication ; graphic standards
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
15.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin