Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605894

Proces kreativnog oglašavanja


Sabolić, Marija
Proces kreativnog oglašavanja 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)

Autori
Sabolić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
49

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Kreativna kampanja; istraživanje tržišta; ciljna skupina; kreativni koncept; medijski proces
(Creative campaigns; market research; target group; creative concept; the media process)

Sažetak
U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb