Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj (CROSBI ID 375672)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Šulentić, Jure Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Šulentić, Jure

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj

U vremenu dinamične tržišne utakmice, sustavnog uvođenja novih tehnologija, kontinuiranog pritiska na smanjenje troškova, restrukturiranja, te povećane nesigurnosti na tržištu kvalitetna interna komunikacija postaje jedan od ključnih faktora uspjeha poduzeća, ali i izvor komparativne prednosti u okruženju. Magistarskim radom „Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj“ željelo se istražiti i analizirati aktivnosti komunikacijskih odjela vodećih hrvatskih poduzeća koje se odnose na status, položaj i ulogu interne komunikacije u poduzećima. Iako se znanstvenici i praktičari slažu oko velikog značaja internih komunikacija malobrojni su radovi koji na konkretnim poduzećima u Hrvatskoj razmatraju ovu temu. Na temelju provedenog kvantitativnog istraživanja 2004. i kvalitativnog istraživanja 2012., uz pregled relevantne literature, istraživanje pruža uvide o položaju interne komunikacije, linijama odgovornosti, planovima i odnosima broja komunikatora prema broju zaposlenih. Rezultati istraživanja ukazuju kako hrvatska poduzeća očito prate trend kojim se u svijetu komunikacijske funkcije najčešće objedinjavaju unutar komunikacijskih odjela poduzeća. Podaci ukazuju na pozitivne promjene u periodu 2004. do 2012. sukladno očekivanjima iz literature. Ovaj rad može pridonijeti daljnjem razvoju komunikacijske funkcije, ali i razvoju funkcije upravljanja ljudskim potencijalima. Naime, pet od šest komunikatora u hrvatskim poduzećima predstojećem razdoblju će se baviti kreiranjem klime i kulture unutar poduzeća, područja u kojem se možda ponajviše preklapaju obje funkcije.

interne komunikacije; organizacija internih komunikacija; učinkovitost internih komunikacija; interni marketing

nije evidentirano

engleski

Impact of changes on internal communication in Croatia

nije evidentirano

internal communications; internal communications organization; internal communications efficiency; internal marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

115

13.11.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija