Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj (CROSBI ID 375672)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Šulentić, Jure
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj
U vremenu dinamične tržišne utakmice, sustavnog uvođenja novih tehnologija, kontinuiranog pritiska na smanjenje troškova, restrukturiranja, te povećane nesigurnosti na tržištu kvalitetna interna komunikacija postaje jedan od ključnih faktora uspjeha poduzeća, ali i izvor komparativne prednosti u okruženju. Magistarskim radom „Utjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj“ željelo se istražiti i analizirati aktivnosti komunikacijskih odjela vodećih hrvatskih poduzeća koje se odnose na status, položaj i ulogu interne komunikacije u poduzećima. Iako se znanstvenici i praktičari slažu oko velikog značaja internih komunikacija malobrojni su radovi koji na konkretnim poduzećima u Hrvatskoj razmatraju ovu temu. Na temelju provedenog kvantitativnog istraživanja 2004. i kvalitativnog istraživanja 2012., uz pregled relevantne literature, istraživanje pruža uvide o položaju interne komunikacije, linijama odgovornosti, planovima i odnosima broja komunikatora prema broju zaposlenih. Rezultati istraživanja ukazuju kako hrvatska poduzeća očito prate trend kojim se u svijetu komunikacijske funkcije najčešće objedinjavaju unutar komunikacijskih odjela poduzeća. Podaci ukazuju na pozitivne promjene u periodu 2004. do 2012. sukladno očekivanjima iz literature. Ovaj rad može pridonijeti daljnjem razvoju komunikacijske funkcije, ali i razvoju funkcije upravljanja ljudskim potencijalima. Naime, pet od šest komunikatora u hrvatskim poduzećima predstojećem razdoblju će se baviti kreiranjem klime i kulture unutar poduzeća, područja u kojem se možda ponajviše preklapaju obje funkcije.
interne komunikacije; organizacija internih komunikacija; učinkovitost internih komunikacija; interni marketing
nije evidentirano
engleski
Impact of changes on internal communication in Croatia
nije evidentirano
internal communications; internal communications organization; internal communications efficiency; internal marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
115
13.11.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb