Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Posjedovanje i korištenje novih medija kod budućih učitelja primarnog obrazovanja (CROSBI ID 592435)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kekez, Anna ; Topolovčan, Tomislav Posjedovanje i korištenje novih medija kod budućih učitelja primarnog obrazovanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.). 2012. str. 763-772

Podaci o odgovornosti

Kekez, Anna ; Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Posjedovanje i korištenje novih medija kod budućih učitelja primarnog obrazovanja

Cilj istraživanja je bio utvrditi postoji li povezanost između posjedovanja pojedinih novih medija, te korištenje istih u svrhu budućeg organiziranja nastave s obzirom na socioekonomski status budućih učitelja primarnog obrazovanja. Uzorak se sastojao od pet studijskih godina budućih učitelja (N = 451) učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i učiteljskom studiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu. Socioekonomski status se mjerio skalom od pet stupnjeva (1 = vrlo nizak, 2 = ispod prosjeka, 3 = prosječan, 4 = iznad prosjeka i 5 – izrazito visok). Posjedovanje novih medija uključivalo je računalo, pristup internetu, mobilni telefon, multimedijski softver, tablet računalo, smartphone i društvene mreže gdje su ispitanici dihotomno odgovarali s Da ili Ne. Spremnost (odlučnost) na poučavanje i organizaciju nastave uz pomoć novih medija mjerila se za svaki pojedini navedeni novi medij na skali od tri stupnja (1 = nikada, 2 = povremeno i 3 = uvijek). Primjenom Spearmanovog testa povezanosti pokazalo se da postoji statistički značajna negativna povezanost socioekonomskog statusa i posjedovanja smartphone-a. Povezanost između socioekonomskog statusa i korištenja novih medija u budućem poučavanju (organizaciji nastave) pokazala se kao statistički značajna pozitivna povezanost s obzirom na poučavanje uz pomoć multimedijskog softvera i smartphonea. Iz navedenih rezultata možemo zaključiti da studenti koji svoj socioekonomski status procjenjuju višim u većoj mjeri posjeduju smatphone, te su u većoj mjeri spremni poučavati i organizirati nastavu uz pomoć multimedijskog softvera i smartphone-a. S druge strane, prema dobivenim rezultatima socioekonomski status nije značajan za posjedovanje računala, pristupa internetu, mobilnog telefona, tablet računala, multimedijskog softvera i društvenih mreža. Također, socioekonomski status nije značajan za poučavanje uz pomoć računala, interneta, mobilnog telefona i društvenih mreža.

budući učitelji ; novi mediji ; socioekonomski status

nije evidentirano

engleski

Possession and use of new media by pre-service primary education teachers

nije evidentirano

pre-service teachers ; new media ; teaching ; socioeconomic status ; primary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

763-772.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Nikolić, Milena

Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli

1986-9886

Podaci o skupu

3. Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

predavanje

23.06.2012-24.06.2012

Zlatibor, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija