Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi (CROSBI ID 333157)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hlebetina, Lidija
Sekušak-Galešev,Snježana
hrvatski
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi
Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitalja razredna nastave i razrednika predmetne nastave u čijim su razredima integrirana djeca usporenog kognitivnog razvoja.Cilj ispitivanja bio je upotrebom Upitnika za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti učitelja utvrditi postoje li razlike u doživljaju vlastite profesionalne kompetentnosti između učitelja razredne nastave i razredika predmetne nastave.U tu je svrhu u uzorak ušlo 58 učitelja osnovnih škola s područja Zagrebačke županije.Rezultati su pokazali da postoji mala,ali ne i statistički značajna razlika između 2 spomenuta poduzorka učitelja.Analizirajući pojedine varijable uočeno je da učitelji razredne nastave vlastitu percepciju profesionalne kompetentnosti za ulogu učitelja procjenjuju većom od ispitanih razrednika predmetne nastave.Ta razlika izdvajanjem 11 varijabli postaje statistički značajna i ide u prilog potrebe dodatnog educiranja redovnih učitelja i pružanja pomoći u pozitivnom razvoju profesionalne kompetentnosti.
učenici usporenog kognitivnog razvoja;percepcija profesionalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Students with delayed cognitive development and perception of profesional competence of their teachers
nije evidentirano
students with deleyd cognitive development;perception of profesional competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
29.01.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb