Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi (CROSBI ID 333157)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hlebetina, Lidija Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi / Sekušak-Galešev,Snježana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1998

Podaci o odgovornosti

Hlebetina, Lidija

Sekušak-Galešev,Snježana

hrvatski

Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi

Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitalja razredna nastave i razrednika predmetne nastave u čijim su razredima integrirana djeca usporenog kognitivnog razvoja.Cilj ispitivanja bio je upotrebom Upitnika za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti učitelja utvrditi postoje li razlike u doživljaju vlastite profesionalne kompetentnosti između učitelja razredne nastave i razredika predmetne nastave.U tu je svrhu u uzorak ušlo 58 učitelja osnovnih škola s područja Zagrebačke županije.Rezultati su pokazali da postoji mala,ali ne i statistički značajna razlika između 2 spomenuta poduzorka učitelja.Analizirajući pojedine varijable uočeno je da učitelji razredne nastave vlastitu percepciju profesionalne kompetentnosti za ulogu učitelja procjenjuju većom od ispitanih razrednika predmetne nastave.Ta razlika izdvajanjem 11 varijabli postaje statistički značajna i ide u prilog potrebe dodatnog educiranja redovnih učitelja i pružanja pomoći u pozitivnom razvoju profesionalne kompetentnosti.

učenici usporenog kognitivnog razvoja;percepcija profesionalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Students with delayed cognitive development and perception of profesional competence of their teachers

nije evidentirano

students with deleyd cognitive development;perception of profesional competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

29.01.1998.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano