Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Snaga inovacije u motivaciji učenja grafičke struke (CROSBI ID 592322)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lajković, Josipa ; Barišić, Mario Snaga inovacije u motivaciji učenja grafičke struke // Tiskarstvo 10 / Žiljak, Vilko (ur.). Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 2010

Podaci o odgovornosti

Lajković, Josipa ; Barišić, Mario

hrvatski

Snaga inovacije u motivaciji učenja grafičke struke

Znanja, koja su dobivena tijekom školovanja grafičara, vrlo brzo, zastarjevaju a već sada smo suočeni s pitanjem: kako učinkovito se osvježava to znanje u tiskarstvu? Odgovor je na području cjeloživotnog učenja. Cjeloživotno učenje ima ključnu ulogu u postizanju brze i visoke kvalitete u učenju/poučavanju grafičke tehnologije. Kako pripremiti osnovu za kvalitetu i razvoj novih potreba za motivacijskim obrazovnim programima i samoučenja eLearninga u grafičkoj struci? Učenje iz budućnosti ili preciznije učenje iz neposredne budućnosti u tiskarstvu je disciplina koja omogućava mijenjanje svojih aktivnosti u skladu s nastajanjem budućnosti u tiskarstvu. Naglasak se stavlja na tome da učitelj mora motivirati, privoljeti, dati interes za učenje, da je učenicima nastava i predmet ili način predavanja zanimljiv. Najvažniji motivacijski razlog za učenjem je prirodna radoznalost, želja za novim znanjem, zainteresirati učenike sa najnovijim dostignućima u grafičkoj struci. Korištenje računala i eLearninga pružaju dokaze o motivaciji i inovaciji učenja i poučavanja grafičke struke. Metode tradicionalnog učenja i treninga grafičke proizvodnje postaju preskupa i neefikasna. Zato su nastali simulatori kao dio nekog stručnog ili znanstvenog projekta. Učitelj u učionici može kombinirati dvije ili više metoda poučavanja grafičke tehnologije i tiskarstva. Tipičan primjer takve kombinacije je kada je upotpunjeno samoučenje grafičke tehnologije korištenjem računala na odgovarajuće inovativne nastavne materijale, naprimjer sa infracrvenim područjem zaštite na vrijednosnicama, sa tipografijom na vrijednosnicama ili sa novim rasterskim elementom u tisku zaštičenih dokumenata. Taj inovativni nastavni program kod učenika izaziva novi trend usavršavanja samog e-obrazovanja. To sve vodi tome, da online učenje ne samo da ima ponudu koju ima i tradicionalno, već je daleko primamljivije od njega, dinamičnije i pokazuje bolje krajnje rezultate kod učenja grafičke discipline. Ciljevi novog e-učenja u grafičkoj tehnologiji su, da se učenici motiviraju kroz inovativno učenje, uvođenjem novih stimulacija za nova znanja u grafičkoj struci.

cjeloživotno učenje; e - učenje; motivacija; inovacije

nije evidentirano

engleski

Power of the inovation methods in processes of motivation of learning in graphic technology

nije evidentirano

e-learning; motivations; inovations; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tiskarstvo 10

Žiljak, Vilko

Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ)

978-953-7064-14-3

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup o pravcima razvoja grafičke industrije Tiskarstvo 2010

predavanje

25.02.2010-27.02.2010

Stubičke Toplice, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti