Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece (CROSBI ID 25917)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Auf-Franić, Hildegard ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece // Osnovne škole- upute za programiranje, planiranje i projektiranje / Auf-Franić, Hildegard (ur.). Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 37-47-x

Podaci o odgovornosti

Auf-Franić, Hildegard ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina

hrvatski

Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece

Smanjene motoričke sposobnosti djece u invalidskim kolicima ne smiju postati smanjene sposobnosti drugih funkcija i teškoća u razvoju. Ako su zgrade za odgoj i obrazovanje projektirane i realizirane kao prostori potpune dostupnosti, dakle dimenzionirane i opremljene u skladu s potrebama korisnika s tjelesnim invaliditetom, tada je stvoren edukativni okoliš u kojem je smanjeno značenje oštećenja kao generatora ometenosti u razvoju. Arhitektonska pristupačnost vanjskih i unutarnjih prostora prikazuje se mjerama za ukidanje zapreka: prilagođavanje prostora horizontalnih i vertikalnih komunikacija, odgovarajući sanitarni čvorovi, potrebni uređaji te pravilno dimenzionirani elementi i prostori. Zadovoljenje tih standarda osigurava primjerene radne uvjete za integraciju djece s tjelesnim invaliditetom.

arhitektura, osnovna škola, odgoj i obrazovanje, arhitektonske zapreke, djeca s tjelesnim oštećenjima

nije evidentirano

engleski

Barrier - free Educational Design for Physically Handicapped Children

nije evidentirano

architecture, education, elementary school, architectural barriers, physically handicapped children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-47-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnovne škole- upute za programiranje, planiranje i projektiranje

Auf-Franić, Hildegard

Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2001.

953-6229-14-5

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam