Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece (CROSBI ID 25917)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Auf-Franić, Hildegard ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina
hrvatski
Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece
Smanjene motoričke sposobnosti djece u invalidskim kolicima ne smiju postati smanjene sposobnosti drugih funkcija i teškoća u razvoju. Ako su zgrade za odgoj i obrazovanje projektirane i realizirane kao prostori potpune dostupnosti, dakle dimenzionirane i opremljene u skladu s potrebama korisnika s tjelesnim invaliditetom, tada je stvoren edukativni okoliš u kojem je smanjeno značenje oštećenja kao generatora ometenosti u razvoju. Arhitektonska pristupačnost vanjskih i unutarnjih prostora prikazuje se mjerama za ukidanje zapreka: prilagođavanje prostora horizontalnih i vertikalnih komunikacija, odgovarajući sanitarni čvorovi, potrebni uređaji te pravilno dimenzionirani elementi i prostori. Zadovoljenje tih standarda osigurava primjerene radne uvjete za integraciju djece s tjelesnim invaliditetom.
arhitektura, osnovna škola, odgoj i obrazovanje, arhitektonske zapreke, djeca s tjelesnim oštećenjima
nije evidentirano
engleski
Barrier - free Educational Design for Physically Handicapped Children
nije evidentirano
architecture, education, elementary school, architectural barriers, physically handicapped children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-47-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnovne škole- upute za programiranje, planiranje i projektiranje
Auf-Franić, Hildegard
Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2001.
953-6229-14-5