Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Maloprodaja i gospodarski razvoj u europskim tranzicijskim i tržišno razvijenim zemljama (CROSBI ID 592257)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Segetlija, Zdenko Maloprodaja i gospodarski razvoj u europskim tranzicijskim i tržišno razvijenim zemljama // Perspektive trgovine 2012. Trgovina u kontekstu održivog razvoja. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 60-88

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Maloprodaja i gospodarski razvoj u europskim tranzicijskim i tržišno razvijenim zemljama

Nakon analize temeljnih pojmova iz područja maloprodaje, različitim statističkim metodama analizira se maloprodaja za izabrane tranzicijske i tržišno razvijene europske zemlje Konačni je zaključak da se maloprodaja u izabranim tranzicijskim zemljama u kvantitativnom smislu (porast prodajnih površina) razvila iznad razine općegospodarske razvijenosti, što je posljedica neravnomjernog razvoja između proizvodnje i potrošnje u tim zemljama. Učinkovitost maloprodaje u tranzicijskim zemljama slabija je nego u gospodarski i tržišno razvijenim europskim zemljama. Takve su tendencije prijetnja njihovu gospodarskom razvoju i njihovu održivom razvoju. Hipoteza za rješenje navedenih problema jest izbor učinkovitijih maloprodajnih oblika i prihvaćanje načela društvenog marketinga od strane samih gospodarskih subjekata, a i bolje reguliranje ovoga područja mjerama gospodarske politike i adekvatnim instrumentima prostornog planiranja, zaštite okoliša, uštede energije i sl.

maloprodaja; maloprodajna površina; šoping centar; gospodarski razvoj; bruto domaći proizvod (BDP); tranzicijske zemlje.

nije evidentirano

engleski

Retail and Economic Development in European Transitional and Developed Countries

nije evidentirano

retail; retail space; shopping centre; economic development; gross domestic product (GDP); transitional countries

nije evidentirano

Podaci o prilogu

60-88.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Perspektive trgovine 2012. Trgovina u kontekstu održivog razvoja

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-62-6

Podaci o skupu

Trgovina u kontekstu održivog razvoja

predavanje

21.11.2012-22.11.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija