Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 604289

Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja


Markić, Ivan
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141


CROSBI ID: 604289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja
(Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities)

Autori
Markić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.

Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
135-141

ISBN
978-953-99167-6-1

Ključne riječi
nastavnik, učenik, suradničko učenje, nastava
(teacher, pupil, cooperative learning, education)

Sažetak
Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u mogućnosti – priliku za dijalog i međusobnu interakciju (Bruning, Saum, 2009). Budući da primjena i izbor suradničkog učenja u nastavi ovisi o nastavničkom izboru, nužno se nameće pitanje odnosa moći. Uključivanjem učenika u izbor nastavnih strategija, metoda i postupaka, poput omogućavanja izbora načina ostvarenja kurikulumski zadanih ciljeva, pruža im se priliku za sukonstrukcijsko djelovanje i visoku razinu uključenosti. A to donosi veću angažiranost te time i bolje rezultate unutar nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
5473 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, MZOS)

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Markić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Markić, Ivan
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141
Markić, I. (2012) Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.) Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 135-141.
@inbook{inbook, author = {Marki\'{c}, I.}, year = {2012}, pages = {135-141}, keywords = {teacher, pupil, cooperative learning, education}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities}, keyword = {teacher, pupil, cooperative learning, education}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font