Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja (CROSBI ID 47022)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Markić, Ivan
hrvatski
Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja
Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u mogućnosti – priliku za dijalog i međusobnu interakciju (Bruning, Saum, 2009). Budući da primjena i izbor suradničkog učenja u nastavi ovisi o nastavničkom izboru, nužno se nameće pitanje odnosa moći. Uključivanjem učenika u izbor nastavnih strategija, metoda i postupaka, poput omogućavanja izbora načina ostvarenja kurikulumski zadanih ciljeva, pruža im se priliku za sukonstrukcijsko djelovanje i visoku razinu uključenosti. A to donosi veću angažiranost te time i bolje rezultate unutar nastavnog procesa.
nastavnik, učenik, suradničko učenje, nastava
nije evidentirano
engleski
Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities
nije evidentirano
teacher, pupil, cooperative learning, education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
135-141.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-6-1