Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja (CROSBI ID 47022)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Markić, Ivan Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141

Podaci o odgovornosti

Markić, Ivan

hrvatski

Dislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja

Radom se želi ukazati na brojne mogućnosti, ali i ograničavajuće čimbenike, koje nudi suradničko učenje u nastavi. Ono ima za cilj osnažiti učenike, a potiče njihove socijalne i komunikativne aktivnosti, razvija i jača osjećaj samopoštovanja pružajući ono što tradicionalna, frontalna nastava nije u mogućnosti – priliku za dijalog i međusobnu interakciju (Bruning, Saum, 2009). Budući da primjena i izbor suradničkog učenja u nastavi ovisi o nastavničkom izboru, nužno se nameće pitanje odnosa moći. Uključivanjem učenika u izbor nastavnih strategija, metoda i postupaka, poput omogućavanja izbora načina ostvarenja kurikulumski zadanih ciljeva, pruža im se priliku za sukonstrukcijsko djelovanje i visoku razinu uključenosti. A to donosi veću angažiranost te time i bolje rezultate unutar nastavnog procesa.

nastavnik, učenik, suradničko učenje, nastava

nije evidentirano

engleski

Dislocation of power in the practice of teaching - cooperative learning opportunities

nije evidentirano

teacher, pupil, cooperative learning, education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-141.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum.

Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-6-1

Povezanost rada

Pedagogija