Marketing u hotelijerstvu (CROSBI ID 741352)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Berc Radišić, Branka
Berc Radišić Branka
hrvatski
Marketing u hotelijerstvu
Hotelijerstvo kao dio turističkog gospodarstva zadovoljava potrebe ljudi uslugama smještaja i drugim uslugama koje oni traže. Usluge se pružaju u hotelskim objektima izgrađenim, opremljenim i vođenim sukladno važećim propisima i dobrim poslovnim običajima. Objekti i usluge koje se pružaju te pogodnosti u kojima posluju, čine hotelski proizvod. Proizvod je predmet kupnje i prodaje na turističkom tržištu. Proizvod kupuju njegovi budući korisnici,a prodaju hotelijeri, marketing menadžeri, kao izvršitelji vlasnika hotelskih objekata odnosno tvrtki. Službe marketinga hotelskih objekata, svojim organizacijskim aktivnostima povezuju ponudu proizvoda s potražnjom te presudno utječu na njegovo oblikovanje i plasman na tržištu. Sve to čine s ciljem da maksimalno zadovolje goste, objekti ostvare očekivanu dobit, a okružje napredak. oblikoanje i plasman hotelskog proizvoda na tržištu te zadovoljstvo njegovih korisnika u fokusu je svih marketinških strategija u hotelijerstvu. To su polazišta, sadržaj i poruke ove knjige.
marketing; hotelski proizvod; hotelski marketing; marketing komuniciranje; promocija; mrarketing strategija
nije evidentirano
engleski
Marketing in the hospitality industry
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
224
1999.
nije evidentirano
objavljeno
953-6198-19-3