Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u hotelijerstvu (CROSBI ID 741352)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Berc Radišić, Branka Marketing u hotelijerstvu / Berc Radišić Branka (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999. 224..

Podaci o odgovornosti

Berc Radišić, Branka

Berc Radišić Branka

hrvatski

Marketing u hotelijerstvu

Hotelijerstvo kao dio turističkog gospodarstva zadovoljava potrebe ljudi uslugama smještaja i drugim uslugama koje oni traže. Usluge se pružaju u hotelskim objektima izgrađenim, opremljenim i vođenim sukladno važećim propisima i dobrim poslovnim običajima. Objekti i usluge koje se pružaju te pogodnosti u kojima posluju, čine hotelski proizvod. Proizvod je predmet kupnje i prodaje na turističkom tržištu. Proizvod kupuju njegovi budući korisnici,a prodaju hotelijeri, marketing menadžeri, kao izvršitelji vlasnika hotelskih objekata odnosno tvrtki. Službe marketinga hotelskih objekata, svojim organizacijskim aktivnostima povezuju ponudu proizvoda s potražnjom te presudno utječu na njegovo oblikovanje i plasman na tržištu. Sve to čine s ciljem da maksimalno zadovolje goste, objekti ostvare očekivanu dobit, a okružje napredak. oblikoanje i plasman hotelskog proizvoda na tržištu te zadovoljstvo njegovih korisnika u fokusu je svih marketinških strategija u hotelijerstvu. To su polazišta, sadržaj i poruke ove knjige.

marketing; hotelski proizvod; hotelski marketing; marketing komuniciranje; promocija; mrarketing strategija

nije evidentirano

engleski

Marketing in the hospitality industry

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

224

1999.

nije evidentirano

objavljeno

953-6198-19-3

Povezanost rada

Ekonomija