Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603802

Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja


Sviličić, Nikša
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja, Zagreb: Hrvatsko antropološko društvo, 2010 (monografija)


Naslov
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja
(Anthropological Paradigm of Communication Aspects of Presentation, Perception and Valorisation of Online Museums)

Autori
Sviličić, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatsko antropološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
386

ISBN
978-953-7467-04-3

Ključne riječi
antropologija; vizualna antriopologija; vizualno; antropologija; sociokulturna antropologija; prezentacija sadržaja; muzeologija
(anthropology; museology; museums; online museums)

Sažetak
Knjiga „Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja“, u izdanju Hrvatskog antropološkog društvo (Zagreb, 2010.), govori o važnosti holističkog pristupa suvremenim kulturnim pojavnostima u multimedijskom okružju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Nikša Sviličić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Sviličić, Nikša
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja, Zagreb: Hrvatsko antropološko društvo, 2010 (monografija)
Sviličić, N. (2010) Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja. Zagreb, Hrvatsko antropološko društvo.
@book{book, author = {Svili\v{c}i\'{c}, N.}, year = {2010}, pages = {386}, keywords = {anthropology, museology, museums, online museums}, isbn = {978-953-7467-04-3}, title = {Anthropological Paradigm of Communication Aspects of Presentation, Perception and Valorisation of Online Museums}, keyword = {anthropology, museology, museums, online museums}, publisher = {Hrvatsko antropolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }