Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603802

Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja


Sviličić, Nikša
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja, Zagreb: Hrvatsko antropološko društvo, 2010 (monografija)


Naslov
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja
(Anthropological Paradigm of Communication Aspects of Presentation, Perception and Valorisation of Online Museums)

Autori
Sviličić, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatsko antropološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
386

ISBN
978-953-7467-04-3

Ključne riječi
Antropologija; vizualna antriopologija; vizualno; antropologija; sociokulturna antropologija; prezentacija sadržaja; muzeologija
(Anthropology; museology; museums; online museums)

Sažetak
Knjiga „Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja“, u izdanju Hrvatskog antropološkog društvo (Zagreb, 2010.), govori o važnosti holističkog pristupa suvremenim kulturnim pojavnostima u multimedijskom okružju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Institut za antropologiju

Autor s matičnim brojem:
Nikša Sviličić, (259305)