Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603378

Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»


Anić, Ivan-Damir; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Tomić, Iva; Vehovec, Maja
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla», 2009. (projektna studija).


Naslov
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»
(Stakeholders' Perception of the Company «Ericsson Nikola Tesla»)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Radas, Sonja ; Rajh, Edo ; Tomić, Iva ; Vehovec, Maja

Izvornik
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, projektna studija

Godina
2009

Ključne riječi
Pokazatelji uspješnosti poslovanja; percepcije zainteresiranih strana (dionika); dimenzije ukupne reputacije; inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa
(Key performance indicators; stakeholders perceptions; total reputation; innovatveness and vision and partnership approach dimmensions)

Sažetak
Projektni tim EIZ je proveo istraživanje stavova ispitanika (stakeholdera) o kompaniji Ericsson Nikola Tesla te je kroz anketni upitnik razvijena metodologija ocjena dimenzija percepcije kao što su ukupna reputacija kompanije, inovativnost i vizija te partnerski pristup. Rezultat integriranog pokazatelja percepcije visoko je ocijenjen i predstavlja dio ukupne slike ETK- Scorecarda. Ukupna visoka ocjena percepcije stakholdera rezultat je pojedinačnih rezultata ključnih pokazatelja u stavovima kupaca, kreatora javnog mišljenja, te pokazatelja interne komunikacije. Također je izvršena dubinska analiza pojedinačnih stavova stakeholdera da bi se identificirale slabije točke koje bi se u budućnosti mogle unaprijediti. To je bilo osobito važno za segment kupaca kao najvažnijeg stakeholdera kompanije. Studija je osim analize stanja percepcije u 2008. godini predložila mogućnosti unapređenja metodologije i poslovnih rezultata za 2009. godinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA