Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost ciljeva postignuća te autonomne i kontrolirane regulacije tih ciljeva sa strategijama učenja (CROSBI ID 375464)

Ocjenski rad | diplomski rad

Markotić, Marija Povezanost ciljeva postignuća te autonomne i kontrolirane regulacije tih ciljeva sa strategijama učenja / Rovan, Daria (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Markotić, Marija

Rovan, Daria

hrvatski

Povezanost ciljeva postignuća te autonomne i kontrolirane regulacije tih ciljeva sa strategijama učenja

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ciljeva postignuća te autonomne i kontrolirane regulacije tih ciljeva sa strategijama učenja kod studenata. U istraživanju su sudjelovali studenti Filozofskog fakulteta u Zagrebu (N=219), a ispitivanje je provedeno putem on-line upitnika. Korišten je kompozit čestica Upitnika ciljeva postignuća (AGQ, Elliot i McGregor, 2001) i Upitnika samoregulacije (SRQ, Sheldon i Kasser, 1995), te subskale kognitivnih i metakognitivnih strategija učenja iz Upitnika za ispitivanje strategija učenja kod studenata (LIST, Wild i Schiefele, 1994). Rezultati su pokazali da je cilj ovladavanja povezan s autonomnom regulacijom, a cilj izvedbe s obje vrste regulacije. Ciljevi postignuća i autonomne regulacije ciljeva postignuća povezane sa strategijama organizacije, elaboracije i metakognitivnim strategijama, dok su kontrolirane regulacije ciljeva postignuća povezane sa strategijom ponavljanja i metakognitivnim strategijama. Hijerarhijska regresijska analiza pokazala je da nakon uključivanja autonomne i kontrolirane regulacije ciljeva postignuća, postotak objašnjene varijance strategija učenja povećao od 1, 4 % do 9, 1 %, te se kretao od 4, 7 % do 25, 2 %. Cilj ovladavanja je pozitivan prediktor svih strategija učenja osim ponavljanja, a cilj izvedbe pozitivan prediktor metakognitivnih strategija. Autonomna regulacija cilja ovladavanja je pozitivan prediktor strategije elaboracije, povezivanja gradiva i kritičkog dokazivanja. Autonomna regulacija cilja izvedbe je pozitivan prediktor metakognitivnih strategija. Kontrolirana regulacija cilja ovladavanja je pozitivan prediktor strategije ponavljanja. Kontrolirana regulacija cilja izvedbe nije značajan prediktor strategija učenja.

ciljevi postignuća; autonomna i kontrolirana regulacija; strategije učenja

nije evidentirano

engleski

Relationship between achievement goals, and autonomous and controlled regulation of these goals with learning strategies among college students

nije evidentirano

achievement goals; autonomous and controlled regulation; learning strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

27.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija