MOTORIČKA ZNANJA TRAKOM KOD PREDŠKOLSKE DJECE – KONSTRUKCIJA I VALIDACIJA (CROSBI ID 591757)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kezić, Ana
hrvatski
MOTORIČKA ZNANJA TRAKOM KOD PREDŠKOLSKE DJECE – KONSTRUKCIJA I VALIDACIJA
Cilj ovog istraživanja bio je konstruirati i validirati mjerne instrumente za procjenu stupnja usvojenosti specifičnih motoričkih znanja trakom u ritmičkoj gimnastici na populaciji predškolske djece. Uzorak ispitanika sačinjavao je 70 djece (30 djevojčica i 40 dječaka) iz dva dječja vrtića kronološke dobi 6 godina (± 6 mjeseci). Sveukupno je konstruirano 5 testova trakom: zamasi trakom s poskocima (TZ), kruženje trake u vagi (TK), vodoravna zmija trakom (TZM), spirale trakom u hodanju unatrag (TSP), osmica trakom (TO) koja su procjenjivana putem postavljenih kriterija. Prema vrijednostima Cronbach alpha koeficijenata od 0.88 do 0.98. testove za procjenu stupnja usvojenosti znanja trakom možemo smatrati objektivnim mjernim instrumentima. Analiza varijance nije potvrdila homogenost testova vjerojatno iz razloga uske skale ocjenjivanja. Osjetljivost je potvrđena kod tri od pet testova, dok je pragmatična valjanost testova zadovoljavajuća, te su kao takvi upotrebljivi na uzorku predškolaca.
specifična znanja; šestogodišnjaci; objektivnost; pragmatična valjanost; ritmička gimnastika
nije evidentirano
engleski
Ribbon motor skills in preschool children - construction and validation
nije evidentirano
specific skills; six-year-olds; objectivity; construct validity; rhythmic gymnastics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
653-660.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Split:
1847-0149
Podaci o skupu
4th International Scientific Conference "Contemporary Kinesiology" 2012
predavanje
24.08.2012-26.08.2012
Split, Hrvatska