Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima (CROSBI ID 375386)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Mrkobrada, Suzana Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima / Varošanec-Škarić, Gordana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Mrkobrada, Suzana

Varošanec-Škarić, Gordana

hrvatski

Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima

Rad istražuje kako ispitanici percipiraju oglase prezentirane u medijima. Ispituje se informativnost, odnosno emotivnost promidžbene poruke te se nastoji utvrditi korelacija s zvučnim, odnosno vizualnim sadržajima.

promidžbena poruka; mediji; retorika; uvjeravanje; argumentacija; javno mišljenje

nije evidentirano

engleski

A relationship between sound and picture in audio-visual media

nije evidentirano

advertising; media; rhetoric; persuasion; argumentation; public opinion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

232

24.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija