izvor podataka: crosbi
!
Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima (CROSBI ID 375386)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Mrkobrada, Suzana
Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima / Varošanec-Škarić, Gordana (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012
Podaci o odgovornosti
Mrkobrada, Suzana
Varošanec-Škarić, Gordana
hrvatski
Odnos između zvuka i slike u audiovizualnim medijima
Rad istražuje kako ispitanici percipiraju oglase prezentirane u medijima. Ispituje se informativnost, odnosno emotivnost promidžbene poruke te se nastoji utvrditi korelacija s zvučnim, odnosno vizualnim sadržajima.
promidžbena poruka; mediji; retorika; uvjeravanje; argumentacija; javno mišljenje
nije evidentirano
engleski
A relationship between sound and picture in audio-visual media
nije evidentirano
advertising; media; rhetoric; persuasion; argumentation; public opinion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
232
24.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove