Korištenje školskog vrta u funkciji nastave (CROSBI ID 375362)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
David, Andrijana
Vijtiuk, Nada ; Lukša, Žaklin
hrvatski
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave
Školski vrtovi kao pedagogijska kategorija javljaju se u 19. Stoljeću i vrlo brzo postaju obvezujući za sve pučke škole. U vrijeme Prvog svjetskog rata i kasnije, stanje vezano uz školske vrtove znatno se promijenilo, a propisi kojima su bili regulirani često su izmjenjivani. U suvremeno doba reafirmaciju školskih vrtova pokreće Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa u suradnji s UNICEFOM i Središnjim odborom za učeničko zadrugarstvo. Korištenjem školskog vrta u nastavi ona može biti iskustvena i istraživačka. Brojna istraživanja pokazuju da stjecanje iskustava iz neposredne okoline te sudjelovanje u takvim aktivnostima može biti snažan čimbenik motivacije učenika za stjecanje znanja na višim razinama kao i na trajnost usvojenih znanja. Istraživanje provedeno u sklopu ovog rada o utjecaju korištenja školskog vrta u nastavi prirode u društva također je pokazalo da iskustveno učenje (u školskom vrtu) utječe na rezultate učenja. Učenici koji su dio nastave proveli u školskom vrtu postižu bolje rezultate i pokazuju veće razumijevanje u provedenom testiranju u odnosu na kontrolnu skupinu.
školski vrt; izvanučionička nastava; aktivno učenje
nije evidentirano
engleski
Using schoolgardening in the classrom
nije evidentirano
school garden; outdoor teaching; active learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
04.03.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Čakovec