Percipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola (CROSBI ID 333075)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mikičić, Maja
Sekušak-Galešev,Snježana
hrvatski
Percipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola
Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitelja/nastavnika redovnih škola,a povezano s utjecajem anksioznosti na profesionalnu kompetentnost.Cilj ispitivanja je upotrebom Skale samopercepcije profesionalne kompetentnosti i Skale anksioznosti iz Baterije za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti utvrditi međusobnu povezanost profesionalne kompetentnosti i anksioznosti.Rezultati su pokazali da generalno anksioznost ne smanjuje profesionalnu kompetentnost učitelja/nastavnika,dok se korelacijskom analizom varijabli obje skale pokazala određena povezanost(utjecaj negativnog predznaka)anksioznosti na profesionalnu kompetentnost.
profesionalna kompetentnost;učitelji
nije evidentirano
engleski
Perceived profesional competence of teachers
nije evidentirano
profesional competence;teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
26.06.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb