Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 601449

Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru


Badrić, Marko; Prskalo, Ivan
Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru // Dječji istraživalački centar "Petrinjčica" : mjesto učenja, razvoja i radosti / Bučar, Matija ; Ličina, Berislav (ur.).
Petrinja: Udruga za izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje "Petrinjčica", 2012. str. 163-169


Naslov
Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru
(Kinesiology activities in The Children's research center)

Autori
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Dječji istraživalački centar "Petrinjčica" : mjesto učenja, razvoja i radosti

Urednik/ci
Bučar, Matija ; Ličina, Berislav

Izdavač
Udruga za izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje "Petrinjčica"

Grad
Petrinja

Godina
2012

Raspon stranica
163-169

ISBN
978-953-57341-0-9

Ključne riječi
Kineziološke aktivnosti, učenici, izvanastavne i izvanškolske aktivnosti, nastava
(Kinesiology activities, students, extracurricular activities, teaching)

Sažetak
U današnjem vremenu postoje sve veći zahtjevi za korištenjem informatičke tehnologije, a takav način života smanjio je mišićnu aktivnost djece i mladih. Najnovija istraživanja pokazuju kako tjelesna aktivnost ima pozitivan utjecaj na stvaranje zdravog načina života. Za poboljšanje antropološkog statusa djece i mladih, potrebno je osim redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture, učenike motivirati da se uključe u izvannastavne i izvanškolske aktivnosti i tako da prakticiranjem tih aktivnosti pravilno iskoristite svoje slobodno vrijeme. Dječji istraživački centar (DIC) nalazi se u Prnjavoru Čuntičkom, mjestu udaljenom 10-tak kilometara od Petrinje. Na tom prostoru postoji pristupačan okoliš na kojem se mogu provodi razne kineziološke aktivnosti, a ponajprije se to odnosi na aktivnosti hodanja, planinarenja, raznih oblika orijentacijskog trčanja i prakticiranjem različitih društvenih igara. Kroz sudjelovanje u aktivnostima u Dječjem istraživačkom centru (DIC-u) učenici zasigurno mogu steći određena znanja, bilo motorička ili teorijska koja će im pomoći u daljnjem školovanju ali i u pripremi za život. Važno je kod djece stvoriti naviku za redovitim tjelesnim vježbanjem i to u prvom redu na redovitoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, a zatim i u izvannastavnim i izvanškolskim oblicima rada. Djeci školske dobi treba omogućiti iskazivanje potrebe za kretanjem da bi tijekom školovanja stekli naviku svakodnevnog tjelesnog vježbanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb