Opažanje i unapređivanje školske nastave (CROSBI ID 9721)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar ; Marušić, Iris ; Ristić Dedić, Zrinka
hrvatski
Opažanje i unapređivanje školske nastave
Kolegijalno opažanje nastave je suradničko- razvojni pristup u kojemu učitelji međusobno prate nastavu, potiču (samo)refleksiju o nastavnom procesu, analiziraju, raspravljaju i razmjenjuju dobra nastavna iskustva. Pristup se temelji na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja. U priručniku je opisan pristup, kao i mogućnosti njegova korištenja za profesionalni razvoj učitelja. Predloženi postupci i obrasci za opažanje i samoanalizu učitelja usmjereni su na bitne komponente kvalitetne nastave i olakšavaju korištenje pristupa za unapređivanje nastavničkih kompetencija. Osim za kolegijalno opažanje nastave i profesionalni razvoj učitelja, obrasci se mogu koristiti i za potrebe supervizije te kao vrijedan izvor informacija za opće samovrednovanje škola.
Kvaliteta školske nastave; opažanje nastave; razvoj nastavničkih kompetencija
nije evidentirano
engleski
Observing and improving school teaching
nije evidentirano
Quality of school teaching; observation of teaching; development of teaching competencies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
2012.
978-953-6218-49-3
68
objavljeno