Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Opažanje i unapređivanje školske nastave (CROSBI ID 9721)

Autorska knjiga | priručnik

Bezinović, Petar ; Marušić, Iris ; Ristić Dedić, Zrinka Opažanje i unapređivanje školske nastave. Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2012

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar ; Marušić, Iris ; Ristić Dedić, Zrinka

hrvatski

Opažanje i unapređivanje školske nastave

Kolegijalno opažanje nastave je suradničko- razvojni pristup u kojemu učitelji međusobno prate nastavu, potiču (samo)refleksiju o nastavnom procesu, analiziraju, raspravljaju i razmjenjuju dobra nastavna iskustva. Pristup se temelji na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja. U priručniku je opisan pristup, kao i mogućnosti njegova korištenja za profesionalni razvoj učitelja. Predloženi postupci i obrasci za opažanje i samoanalizu učitelja usmjereni su na bitne komponente kvalitetne nastave i olakšavaju korištenje pristupa za unapređivanje nastavničkih kompetencija. Osim za kolegijalno opažanje nastave i profesionalni razvoj učitelja, obrasci se mogu koristiti i za potrebe supervizije te kao vrijedan izvor informacija za opće samovrednovanje škola.

Kvaliteta školske nastave; opažanje nastave; razvoj nastavničkih kompetencija

nije evidentirano

engleski

Observing and improving school teaching

nije evidentirano

Quality of school teaching; observation of teaching; development of teaching competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja

2012.

978-953-6218-49-3

68

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija

Poveznice