Samoprocjena adaptiranog ponašanja u odnosima sa vršnjacima učenika u posebnim uvjetima školovanja (CROSBI ID 333063)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lončar, Lidija
Sekušak-Galešev,Snježana
hrvatski
Samoprocjena adaptiranog ponašanja u odnosima sa vršnjacima učenika u posebnim uvjetima školovanja
Cilj ovog istraživanja je utvrditi adekvatnost samoprocjene adaptiuvnog ponašanja prema vršnjacima djece u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na procjenu ponašanja prema vršnjacima od strane roditelja i učitelja.Korišten je uzorak od 64 dječaka i djevojčica koji su ispitani BRP Skalom.Učenici su štićenici Centara za odgoj i obrazovanje djece i mladeži u V.Gorici,Varaždinu,Daruvaru i Splitu.U svrhu procjene adekvatnog adaptivnog ponašanja od strane učitelja i samoprocjene učenika u odnosu prema vršnjacima,ispitivanje je izvršeno skalom procjene učitelja za varijable koje se odnose na ponašanje prema vršnjacima i Skalom procjene učenika isto tako za varijable koje se odnose na ponašanje prema vršnjacima. U svrhu procjene adekvatnosti adaptivnog ponašanja prama vršnjacima od strane roditelja i samoprocjene adaptivnog ponašanja učenika iz cijelog uzorka uzet je manji od 27 ispitanika čiji roditelji su bili ispitani.Ispitivanje je izvršeno Skalom procjene roditelja i Skalom procjene učenika.
adaptirano ponašanje;učenici u posebnim uvjetima školovanja
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of adaptive behaviour students in special conditions of education and students their age
nije evidentirano
adaptive behaviour;students in special conditions of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
19.10.1999.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb