Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 600840

Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine


Kos, Dario
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine
(Political marketing in the Republic of Croatia -Analysis of the election campaign of "Lista za Rijeku" in the parliamentary elections 2011th)

Autori
Kos, Dario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
17.09.

Godina
2012

Stranica
21

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Politički marketing; Republika Hrvatska; Predizborna kampanja; Parlamentarni izbori
(Political marketing; Republic of Croatia; Election compaign; Parlamentary elections)

Sažetak
Svrha ovog rada je da se kroz analizu pokuša dokazati da se pravilnim korištenjem političkog marketinga može unaprijediti i poboljšati rezultat te unaprijediti rejting među glasačima, s ciljem da na lokalnim izborima 2013. godine Lista za Rijeku postigne uspješan rezultat.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka