Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 600833

Postizanje konkurentske prednosti pomoću kreativnih načina oglašavanja


Blažeković, Kristijan
Postizanje konkurentske prednosti pomoću kreativnih načina oglašavanja 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Postizanje konkurentske prednosti pomoću kreativnih načina oglašavanja
(Achieving competitive advantage through creative ways of advertising)

Autori
Blažeković, Kristijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
20.09.

Godina
2012

Stranica
36

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Konkurentska prednost; Kreativno; Oglašavanje
(Competitive advantage; Creative; Advertising)

Sažetak
Rad obrađuje oglašavaje kao dio promocijskog miksa, njegovu funkciju i važnost. Polazi od hipoteze da u procesu globalnog oglašavanja sve važniji element postaje kreativnost i senzibilitet medijskog planera jer se ista poruka šalje na različite načine prilagođeno specifičnim tržištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka