Izazovi europske dimenzije u obrazovanju: pristupi i implementacija u nacionalnom kontekstu (CROSBI ID 591294)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ledić, Jasminka ; Turk, Marko
hrvatski
Izazovi europske dimenzije u obrazovanju: pristupi i implementacija u nacionalnom kontekstu
Tijekom godina suradnje europskih zemalja u području obrazovanja razvijala se svijest o ostvarivanju europskog zajedništva, što je s vremenom preraslo u ideju europske dimenzije u obrazovanju. Postoje različita poimanja njenog nastanka i definiranja te oblika primjene i provedbe. Dva temeljna aspekta europske dimenzije u obrazovanju su: (I) europska dimenzija ne može biti zamjena za nastavni predmet već je formiranje svijesti o Europi kod učenika potrebno uključiti u postojeće nastavne sadržaje, posebno u nastavi književnosti, povijesti i zemljopisa ; (II) učenje stranih jezika je sine qua non njezina razvoja. U radu se iznosi kronološki pregled razvoja te izazovi definiranja i pojmovnog određenja koncepta europske dimenzije u obrazovanju. Radom se nastoji potaknuti rasprava o izazovima i mogućnostima implementacije europske dimenzije u obrazovanju u nacionalni obrazovni prostor.
europska dimenzija; obrazovanje; nacionalni obrazovni prostor
nije evidentirano
engleski
Challenges of the European dimension in education: approaches and implementation in the national context
nije evidentirano
European dimension; education; national educational area
nije evidentirano
Podaci o prilogu
260-271.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i kultura
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-4-7
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura, Drugi kongres pedagoga Hrvatske
predavanje
24.09.2012-26.09.2012
Opatija, Hrvatska