Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri (CROSBI ID 375097)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Vertel Palmić, Sandra
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri
Marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri iziskuje oblikovanje posebne strategije koja će predstaviti turistima (stranim i domaćim) taj dio Kvarnera na najprivlačniji način. Opatijska rivijera vrvi od kulturno-turističkih događaja za vrijeme ljetnih mjeseci, i problem nedovoljne posjećenosti trebalo bi sanirati poboljšanjem marketinških aktivnosti.
Marketing; Marketinško upravljanje; Kulturno-turističko događanje
Završni rad na poslijediplomskom specijalističkome studiju Marketing menadžment
engleski
Event marketing - marketing management of cultural tourism events in Opatija Riviera
nije evidentirano
Marketing; Marketing management; Cultural turism events
nije evidentirano
Podaci o izdanju
152
09.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka