Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri (CROSBI ID 375097)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vertel Palmić, Sandra Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vertel Palmić, Sandra

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri

Marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri iziskuje oblikovanje posebne strategije koja će predstaviti turistima (stranim i domaćim) taj dio Kvarnera na najprivlačniji način. Opatijska rivijera vrvi od kulturno-turističkih događaja za vrijeme ljetnih mjeseci, i problem nedovoljne posjećenosti trebalo bi sanirati poboljšanjem marketinških aktivnosti.

Marketing; Marketinško upravljanje; Kulturno-turističko događanje

Završni rad na poslijediplomskom specijalističkome studiju Marketing menadžment

engleski

Event marketing - marketing management of cultural tourism events in Opatija Riviera

nije evidentirano

Marketing; Marketing management; Cultural turism events

nije evidentirano

Podaci o izdanju

152

09.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija