Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing veterinarskih usluga (CROSBI ID 375093)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelovac, Mirela Marketing veterinarskih usluga / Cvitković, Denis ; Pavlak, Marina (mentor); Zagreb, Veterinarski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Jelovac, Mirela

Cvitković, Denis ; Pavlak, Marina

hrvatski

Marketing veterinarskih usluga

Danas postoje brojne definicije marketinga. Zajednička misao svih definicija je da se marketing bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba. Povijest marketinga kao prakse je znatno duža nego kao znanstveno-teorijske discipline. Marketing se počinje razvijati u SAD-u, od kuda se, osobito u drugoj polovici dvadesetog stoljeća, proširio na Europu i druge razvijene zemlje. Osnovni instrumenti marketinga, koji čine tzv. marketinški splet (miks), su: proizvod (usluga), mjesto (distribucija), cijena, promocija (4P = Product, Place, Price, Promotion). Marketing profesionalnih usluga je mlađa znanstveno-teorijska disciplina i praksa, koja se intenzivnije proučava i istražuje tek posljednjih petnaestak godina, čak i u najrazvijenijim gospodarstvima. Osobitosti marketinga usluga su: neopipljivost, nedjeljivost, neuskladištivost i heterogenost. Marketing profesionalnih usluga razlikuje se od marketinga primjenjivog za opipljive proizvode. Postoje brojne specifičnosti u organizaciji i provedbi marketinških aktivnosti onih koji pružaju usluge. Marketing veterinarskih usluga i veterinarskih organizacija najrazvijeniji je u SAD-u. Praksa marketinga veterinarskih usluga u Hrvatskoj je slabo razvijena. Hrvatska veterinarska komora definira i brine o poštivanju etičkog kodeksa poslovanja veterinarskih organizacija. Prema Statutu veterinarske komore, Odbor za veterinarsku etiku donosi „Pravilnik o promidžbi i načinu oglašavanja rada veterinarskih organizacija i privatne prakse“. Neke odredbe toga Pravilnika su neprimjereno ograničavajuće, a njihovim uklanjanjem povećala bi se konkurencija i natjecanje veterinarskih organizacija u pružanju kvalitetnijih i raznovrsnijih veterinarskih usluga.

marketing; marketinški splet; marketing profesionalnih usluga; veterinarske usluge

nije evidentirano

engleski

Marketing of veterinary services

nije evidentirano

marketing; marketing mix; marketing of professional services; veterinary services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

27.02.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veterinarski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Veterinarska medicina