Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 600198

Metode unaprijeđenja prodaje u auto salonu Zak d.o.o.


Janković, Danijela
Metode unaprijeđenja prodaje u auto salonu Zak d.o.o. 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Metode unaprijeđenja prodaje u auto salonu Zak d.o.o.
(Sales Promotion Methods of Car Showroom ZAK d.o.o. (l.t.d.)

Autori
Janković, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
25.09.

Godina
2012

Stranica
31

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Metode; Unaprijeđenje prodaje
(Methods; Improving sales)

Sažetak
Glavna svrha unapređenja prodaje je povećanje opsega prodaje. Unapređenje prodaje opisuje poticaje i nagrade kojima se kupci pridobivaju da kupuju odmah a ne odlažu kupovinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka