Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalna knjižnica kao podrška sveučilišnoj nastavi i istraživačkome radu na daljinu : elektronički izvori za elektroničko učenje na hrvatskim sveučilištima (CROSBI ID 187224)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Zubac, Andreja ; Tominac, Andreja Digitalna knjižnica kao podrška sveučilišnoj nastavi i istraživačkome radu na daljinu : elektronički izvori za elektroničko učenje na hrvatskim sveučilištima // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 55 (2012), 2; 65-82

Podaci o odgovornosti

Zubac, Andreja ; Tominac, Andreja

hrvatski

Digitalna knjižnica kao podrška sveučilišnoj nastavi i istraživačkome radu na daljinu : elektronički izvori za elektroničko učenje na hrvatskim sveučilištima

Zadaće visokoškolskih, sveučilišnih i znanstvenih knjižnica, koje su dio sveučilišnog odgojno- obrazovnog procesa, u 21. stoljeću vezane su uz razvoj i uporabu informacijsko- komunikacijske tehnologije (ICT-a) u obrazovanju na daljinu, a samim time i cjeloživotnom učenju. Budući da nastavne metode i metode učenja na sveučilištima postaju fleksibilnije, zadatak je digitalne knjižnice postati ravnopravan suradnik nastavi kroz sadržaje i zbirke koje posjeduje te ih daje na korištenje internetom i sustavom učenja na daljinu. Cilj rada je prikazati ulogu digitalne knjižnice kao jednog od elektroničkih izvora koji pruža podršku za e-učenje na hrvatskim sveučilištima vezano za tehnološke i ljudske mogućnosti u visokoškolskim knjižnicama kojima raspolaže. Tako se pridonosi kvaliteti sveučilišne nastave i istraživačkoga rada na daljinu.

digitalna knjižnica ; elektronički izvori ; kvaliteta obrazovanja

nije evidentirano

engleski

DIGITAL LIBRARY AS A SUPPORT TO LONG-DISTANCE UNIVERSITY-LEVEL EDUCATION AND RESEARCH IN CROATIA

nije evidentirano

digital library ; librarians' competences ; quality of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (2)

2012.

65-82

objavljeno

0507-1925

1334-6938

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost