Razlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini (CROSBI ID 333054)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Radovanović, Sonja
Igrić, Ljiljana
hrvatski
Razlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini
Cilj ovog istraživanja je usporedba samoprocjene djetetovog ponašanja u obiteljskoj i školskoj sredini te utvrđivanje razlika u ponašanju djeteta s obzirom na spol i kognitivni status.Uzorak čini 95 učenika usporenog kognitivnog razvoja, mlađe osnovnoškolske dobi, integriranih u redovne uvjete odgoja i obrazovanja, a pohađaju škole u Osijeku, Splitu i Velikoj Gorici.Za prikupljanje podataka korištena je hrvatska adaptacija Skale procjene učenika:Dom i Skale procjene učenika:Škola koje su dio BRP-2 instrumenta.Rezultati pokazuju da postoji razlika između dječaka i djevojčica na obje sumarne varijable u korist djevojčica, te da postoji velika povezanost u samoprocjeni ponašanja učenika na sumarnim varijablama.Nije pronađena značajnija razlika između sumarnih varijabli, a mala razlika koja postoji ide u korist Skale procjene učenika:Škola.
adaptivno ponašanje; školska i obiteljska sredina
nije evidentirano
engleski
Diferences in adoptive behaviour self-estimation of students in family and school environment
nije evidentirano
adaptive behaviour; school and family environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
13.07.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb