Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini (CROSBI ID 333054)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radovanović, Sonja Razlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini / Igrić, Ljiljana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1998

Podaci o odgovornosti

Radovanović, Sonja

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Razlike u samoprocjeni adaptivnog ponašanja učenika u obiteljskoj i školskoj sredini

Cilj ovog istraživanja je usporedba samoprocjene djetetovog ponašanja u obiteljskoj i školskoj sredini te utvrđivanje razlika u ponašanju djeteta s obzirom na spol i kognitivni status.Uzorak čini 95 učenika usporenog kognitivnog razvoja, mlađe osnovnoškolske dobi, integriranih u redovne uvjete odgoja i obrazovanja, a pohađaju škole u Osijeku, Splitu i Velikoj Gorici.Za prikupljanje podataka korištena je hrvatska adaptacija Skale procjene učenika:Dom i Skale procjene učenika:Škola koje su dio BRP-2 instrumenta.Rezultati pokazuju da postoji razlika između dječaka i djevojčica na obje sumarne varijable u korist djevojčica, te da postoji velika povezanost u samoprocjeni ponašanja učenika na sumarnim varijablama.Nije pronađena značajnija razlika između sumarnih varijabli, a mala razlika koja postoji ide u korist Skale procjene učenika:Škola.

adaptivno ponašanje; školska i obiteljska sredina

nije evidentirano

engleski

Diferences in adoptive behaviour self-estimation of students in family and school environment

nije evidentirano

adaptive behaviour; school and family environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

13.07.1998.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija