Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima (CROSBI ID 478515)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Nada Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 196-207-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima

Uloge odgajatelja promišljaju se u sklopu razvojno primjerenih predškolskih programa kojih su osnove teorija konstruktivizma i interakcionizma. Suglasno naznačenim teorijskim uporištima, identificirane su sljedeće uloge odgajatelja: promatrač, dijagnostičar, dizajner programa, organizator okruženja i učenja, model, medijator i partner. Očekivanja, pripadajući sklopovi znanja, shvaćanja (vrijednosna orijentacija) te sposobnosti/vještine, sastavnice su uloga odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima. Razina konzistentnosti između pobrojenih sastavnica unutar uloga i između njih uvjetuje vrsnoću i kvalitetu u ostvarenju uloga odgajtelja. Upitna je ostvarivost konzistentnosti uloga odgajatelja.

razvojno primjereni program; uloge odgajatelja/učitelja

nije evidentirano

engleski

New - Transformed Roles of Teachers in Developmentaly Appropirate Programmes

nije evidentirano

developmentaly appropriate curriculum; roles of the teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

196-207-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

pozvano predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija