Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima (CROSBI ID 478515)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada
hrvatski
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima
Uloge odgajatelja promišljaju se u sklopu razvojno primjerenih predškolskih programa kojih su osnove teorija konstruktivizma i interakcionizma. Suglasno naznačenim teorijskim uporištima, identificirane su sljedeće uloge odgajatelja: promatrač, dijagnostičar, dizajner programa, organizator okruženja i učenja, model, medijator i partner. Očekivanja, pripadajući sklopovi znanja, shvaćanja (vrijednosna orijentacija) te sposobnosti/vještine, sastavnice su uloga odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima. Razina konzistentnosti između pobrojenih sastavnica unutar uloga i između njih uvjetuje vrsnoću i kvalitetu u ostvarenju uloga odgajtelja. Upitna je ostvarivost konzistentnosti uloga odgajatelja.
razvojno primjereni program; uloge odgajatelja/učitelja
nije evidentirano
engleski
New - Transformed Roles of Teachers in Developmentaly Appropirate Programmes
nije evidentirano
developmentaly appropriate curriculum; roles of the teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
196-207-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
pozvano predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska