Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59993

Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima


Babić, Nada
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1999. str. 196-207 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 59993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima
(New - Transformed Roles of Teachers in Developmentaly Appropirate Programmes)

Autori
Babić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1999, 196-207

Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
razvojno primjereni program; uloge odgajatelja/učitelja
(developmentaly appropriate curriculum; roles of the teacher)

Sažetak
Uloge odgajatelja promišljaju se u sklopu razvojno primjerenih predškolskih programa kojih su osnove teorija konstruktivizma i interakcionizma. Suglasno naznačenim teorijskim uporištima, identificirane su sljedeće uloge odgajatelja: promatrač, dijagnostičar, dizajner programa, organizator okruženja i učenja, model, medijator i partner. Očekivanja, pripadajući sklopovi znanja, shvaćanja (vrijednosna orijentacija) te sposobnosti/vještine, sastavnice su uloga odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima. Razina konzistentnosti između pobrojenih sastavnica unutar uloga i između njih uvjetuje vrsnoću i kvalitetu u ostvarenju uloga odgajtelja. Upitna je ostvarivost konzistentnosti uloga odgajatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 1999. str. 196-207 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. (1999) Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {196-207}, keywords = {razvojno primjereni program, uloge odgajatelja/u\v{c}itelja}, title = {Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim pred\v{s}kolskim programima}, keyword = {razvojno primjereni program, uloge odgajatelja/u\v{c}itelja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, Filozofski fakultet}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {196-207}, keywords = {developmentaly appropriate curriculum, roles of the teacher}, title = {New - Transformed Roles of Teachers in Developmentaly Appropirate Programmes}, keyword = {developmentaly appropriate curriculum, roles of the teacher}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, Filozofski fakultet}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font